Brak produktów
Telefoniczna obsługa klienta będzie czynna od poniedziałku 30 grudnia. Pamiętaj o rosnącym, wyprzedażowym rabacie w koszyku. Piąty produkt za 1 zł :-)
Chcesz zarabiać więcej, pracując mniej?
Książka Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pomoże Ci to osiągnąć!
Wiedza, która zaprocentuje
W części pierwszej zapoznasz się z ogólnymi informacjami o badaniu potrzeb klienta. Przekonasz się, że badanie potrzeb klienta to ogromnie ważny etap sprzedaży i jedna z najważniejszych części spotkania z Klientem.
Otrzymasz również wyczerpujące informacje, które pomogą Ci w profesjonalny, biznesowy sposób przygotować się do przeprowadzenia pierwszego, kluczowego w dalszym sukcesie i rozwoju firmy, badania potrzeb.
Kolejna część to przedstawienie poszczególnych elementów badania potrzeb w sposób jasny i przejrzysty nawet dla osób, które spotykają się z tym zagadnieniem po raz pierwszy. Zdobędziesz informacje oraz rozwiązania, które sprawią, że przeprowadzanie badania potrzeb będzie Twoim ulubionym etapem sprzedaży i które jednocześnie pomogą uzyskać miażdżącą przewagę nad konkurencją. Zachwycisz się tym, jak w prosty i przyjemny sposób można rozmawiać z Klientem, co pozwoli na późniejsze zebranie takiego ogromu wartościowych informacji, że późniejsza sprzedaż i obsługa Klienta będzie najwyższej jakości przyjemnością. Przyjemnością doskonale rozpracowaną, przemyślaną i sprawiającą satysfakcję obu stronom wszelkiego rodzaju transakcji.
Na koniec, w trzeciej części omówione zostały sposoby oraz momenty, w których wykorzystasz informacje zebrane podczas przeprowadzenia badania potrzeb Klienta. Uwaga skupia się na najbardziej efektywnych metodach użycia tych danych.
Podsumowanie to krótkie i treściwe streszczenie wszystkich najważniejszych informacji z całej książki, abyś w przyszłości mógł szybko wrócić do skondensowanej wiedzy, bez potrzeby czytania całych rozdziałów.
ISBN: | 9788377019474 |
Format: | 210x140x10 mm |
Liczba stron: | 192 |
Okładka | Miękka |