Brak produktów
Sport to pieniądz. To stwierdzenie (a zarazem tytuł książki Laury Stepan)
oddaje istotę tych szczególnych praktyk kulturowych, które zwykliśmy do dziś
(pomni odleglejszych czasów) otaczać aurą romantyzmu, heroizmu i bohaterstwa.
Tymczasem sport współczesny, jak dowodzi autorka, jest jedną z najważniejszych i
dochodowych obecnie gałęzi przemysłu i rozrywki. Laura Stepan pokazuje różne
aspekty biznesowego funkcjonowania sportu (zajmuje się kwestiami marketingu,
sponsoringu, marki, ale też takim zawodem, jakim jest bycie agentem sportowym),
zaś teoretyczne uwagi ubarwia pouczającymi wywiadami etnograficznymi. Tym samym
Sport to pieniądz jest lekturą z pewnością pouczającą, a dla wielu, którzy
interesują się tą problematyką, publikacją wartościową i godną
refleksji.
prof. Mariusz Czubaj
Laura Stepan ukończyła ekonomię
finansową na Uniwersytecie w St Andrews w Wielkiej Brytanii. Po studiach
pracowała między innymi dla największego funduszu inwestycyjnego na świecie,
firmy BlackRock, w Londynie oraz dla Citibanku i jako konsultantka dla funduszy
private equity w Bain & Company w Warszawie. Poza światem finansów jej pasją
jest od dziecka sport, również ten wyczynowy (m.in. brała udział w lokalnych i
międzynarodowych turniejach w golfie, tenisie i siatkówce).
ISBN: | 9788366107373 |
Format: | 205x144x13 mm |
Liczba stron: | 256 |
Okładka | Miękka |
Produkt: | Książka papierowa |