Brak produktów

Wartość produktów: 0,00 zł
Realizuj zamówienie

Produkt dodany do koszyka!

Ilość:
Razem:

Produktów w koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.

Wartość koszyka:
Zdjęcie okładki Netflix. To się nigdy nie uda w księgarni sportowej Labotiga Zobacz większe

Netflix. To się nigdy nie uda

Autor: Marc Randolph
Wydawca: Wydawnictwo SQN



Kliknij i napisz własną opinię >>

28,12 zł



Cena detaliczna: 44,99 zł


Najniższa cena w ciągu 30 dni: 27,90 zł

OPŁACONE DO 14:00 ZAMÓWIENIE Z TYM PRODUKTEM WYŚLEMY JESZCZE DZISIAJ. (od poniedziału do piątku)

Dlaczego warto przeczytać książkę "Nettlix. To się nigdy nie uda":

- założyciel Netflixa opowiada o początkach firmy, która dziś wyceniana jest na blisko 200 miliardów dolarów
- pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy interesują się startupami
- ciekawe przykłady dotyczące organizacji czasu pracy przedsiębiorstwa, zatrudniania i zwalniania ludzi, kultury organizacyjnej firmy

Opis z okładki książki "Nettlix. To się nigdy nie uda":

Idea, wiara i przekonanie. Opowieść o tym, jak powstawał Netflix

Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymywanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technologii DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek. Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: wykorzystać internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego.

Teraz, przy blisko 170 milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, ale na początku niewielu wierzyło w ten rewolucyjny start-up, a na każdym kroku czaiły się przeszkody. Marc Randolph, który musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w swój biznes, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a nawet zachęcać Blockbustera do przejęcia firmy, teraz pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat – nawet jeśli wszyscy wokół mówią, że to się nie uda.

Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces?

Od pomysłu, przez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić. Netflix. To się nigdy nie uda jest nie tylko doskonałą przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najbardziej spektakularnych i mądrych lekcji przedsiębiorczości.

Opis przygotowany przez księgarnię Labotiga:

Kiedy zakładał firmę, nikt nie wyobrażał sobie wysyłkowej wypożyczalni filmów. Wszyscy, nawet jego żona, przekonywali go, że „to się nie uda”. Marc Randolph nie porzucił jednak swojej idei, choć Netflix w dzisiejszym kształcie znacznie różni się od pierwotnego pomysłu. Ze startupu z problemami zmienił się jednak w prężne przedsiębiorstwo, które wyceniane jest obecnie na blisko 200 miliardów dolarów.

Jak rozwinąć startup? Jak założyć firmę? Jakich ludzi dobrać do współpracy? Jak znaleźć dobrą siedzibę firmy oraz jak zarządzać ludźmi, by poczuli się częścią przedsiębiorstwa? Na te wszystkie pytania założyciel Netflixa odpowiada w tej książce. Netflix. To się nigdy nie uda to znakomity poradnik dla każdego, kto marzy o własnym biznesie.

Ta książka jest jednak również ciekawą biografią człowieka, który był przekonany, że wymyślił coś odkrywczego. Musiał tylko metodą prób i błędów odgadnąć, co zrobić, by to zadziałało. O tym właśnie jest ta książka. Prawdziwy amerykański sen, który rozegrał się w samym sercu Doliny Krzemowej.


Opinie o książce "Nettlix. To się nigdy nie uda":

Szampony dostarczane przez internet. Tak, to też pomysł, którego autorem jest Marc Randolph, założyciel Netflixa. Jeśli myślisz, że za wielomilionowym sukcesem stoi genialny pomysł, który spadł z nieba… przeczytaj tę książkę. Randolph z niesamowitym humorem opowiada drogę od prezentacji inwestycyjnej dla własnej matki, przez pierwsze biuro w motelu, do 150 milionów subskrybentów Netflixa dziś. Warto.
Paweł Tkaczyk, ekspert budowania marki, paweltkaczyk.com

„To się nie uda” – ile razy słyszeliście w życiu te słowa? Ta książka to szalona, zabawna i inspirująca historia o tym, że w życiu nic nigdy nie idzie zgodnie z planem i żeby osiągnąć sukces, czasem trzeba posłuchać siebie, a nie innych.
Bartosz Kicior, Interia.pl

Urzekająca opowieść z pierwszej ręki o wczesnych dniach start-upu, który osiągnął jeden z największych sukcesów w branży technologicznej. Wciągająca lektura dla każdego przyszłego przedsiębiorcy.
„The Washington Post”

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przekuć pomysł w międzynarodowy biznes – albo co się stanie, gdy spróbujesz – poczytaj o tym, jak Marc Randolph przedstawia świat start-upów z Doliny Krzemowej.
Decca Aitkenhead, „The Sunday Times”

Netflix powstał z wizji i kreatywnego DNA jednego człowieka – Marka Randolpha. Jako pierwszy dyrektor generalny stworzył kulturę organizacyjną w firmie i podwaliny późniejszej globalnej rewolucji, która zmieniła sposób, w jaki tworzymy i konsumujemy rozrywkę.
Gina Keating, autorka Netflixed: The Epic Battle for America’s Eyeballs

Biogram:

Marc Randolph
jest współzałożycielem Netflixa, był też jego pierwszym dyrektorem generalnym, producentem wykonawczym serwisu internetowego oraz członkiem zarządu. Oprócz tego założył samodzielnie albo we współpracy kilka innych odnoszących sukcesy start-upów, służył za mentora początkującym przedsiębiorcom, a także zainwestował w liczne udane przedsięwzięcia technologiczne.

Tytuł polskiego wydania:Nettlix. To się nigdy nie uda
Tytuł oryginału:That Will Never Work. The Birth of Netflix and the Amazing Life of an Idea
Autor książki:Marc Randolph
Tłumaczenie:Agnieszka Brodzik
ISBN:9788381297530
Format:140 x 205 mm
Data wydania:20 maja 2020
Liczba stron:424
OkładkaMiękka

Napisz recenzję

Netflix. To się nigdy nie uda

Netflix. To się nigdy nie uda

Ta książka jest nie tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także odpowiedź na fundamentalne pytania o podejmowanie ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć? Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę? Jak poradzić sobie z sukcesem? Czym w ogóle jest sukces?